Sabtu, 31 Julai 2010

~hukum gantung sampai mati~

salam semua..
emm..pagi2 ni terase sedih..aku akan kehilangan sorang kawan..yg agak baik dgn aku...kitorang kenal dah lame..cume x sberapa rapat...rujuk berita akhbar 30 julai 2010..mohd azli atau lbih mesra dgn pnggilan ateh dihukum gantung sampai mati atas kesalahan 302 KK...dlm tahun 2007 dia buat kes 2..mase 2 aku agak trkejut..x tau knp dia bleh buat sume 2..dia baik sgt org nye..pokok mane brgoyang kalau x de angin kn??dia da bunuh spasang suami isteri yg sarat mengandung..ateh...knp ko buat sume ni...hmm...aku btul2 x sangka...aku hnya mmpu brdoa agar kau aman disana..aku doakan moga Allah beri ruang untuk ko brtaubat...mngkin ini yg trtulis dlm prjalanan idup ko di dunia ni...aku sedih..sedih kwn aku hilang dalam keadaan yg aku tau bila dia akan prgi...Ya Allah...ampunilah segala dosa2 ku,dosa ateh dan semua kwn2 ku..jauhilah kami semua dari sebarang hasutan syaitan yg boleh membinasakan...

ATEH....
BERSABARLAH..AKU TAU KO MMG BAIK...N MGKIN JUA APA YG KAU BUAT NI ADA SEBAB2 YG TRTENTU...AKU DOAKAN YG TRBAIK UTK KO...MOGA ALLAH MERAHMATI KEHIDUPAN KO TEH...

:'(


~ikut hati mati,ikut rasa binasa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....