Rabu, 18 Ogos 2010

~aku kecewa lagi~

Salam kawan..
malam ni....18.08.10...korang tau x ape da jadi...emm...agak sukar aku mnaip kala ni...kerana empangan mata da pecah....dan mmbnjiri jln2 wajah....aku agak x sangka bnda ni berlaku...tanggal 10.08.10....aku da punya seorang teman hidup..yg aku pilh...aku sayangkan dia...dia juga trima aku seadanya...tp malam ni??aku trpaksa lepaskan dia pergi untuk kebahagiaan dia...dia masih mengharap pada kekasih lama dia..Ya Allah..berat hati ni untuk trima semua ni...knp sume ni brlaku kt aku?knp bila aku brniat baik aku dibalas mcm ni??aku xnk salahkan dia...hati dia masih pada yg lama..tapi..knp prlu dia bg pluang n trima aku jadi teman idup dia...aku da khilangan 2 kawan yg mnaruh hati kt aku sebab aku terima dia...sedih sgt...knp bnda ni brlaku??kenapa??aku lepaskan dia...aku redha...n aku terima....sebab aku nk dia bahagia....aku harap dia ckp sndiri dgn aku..juz msj x ckup...hmm....aku mgrain skang..aku xtau ape yg aku bleh update....yg aku tau ati aku da pecah...aku kecewa dan sgt kecewa...ape salah aku??teruk sgt ke aku ni??pape pn...aku akan jauhkan pkiran negatif ni...aku relakan dia pergi pada kekasih dia...aku doakan dia bahagia...aku??biarkan aku...biarkan....jgn pk sal aku...walaupun aku x kuat,aku nk dia bahagia je....semoga kau bahagia qasehku.....


~cinta buat seketika~

7 ulasan:

  1. sabar...mesti dpt yg lg baik pasni....=)

    BalasPadam
  2. pape pn thankz k....abg bkn pe,bengang n x sangka cmni yg dia balas...hmm...xpe..yg pnting die bhagia....si z abg 2 pn da cm nk xnk je kwn...its ok la...da sume xnk kawan,kite bwk diri je la..huhu..

    BalasPadam
  3. setiap kejadian 2 ade hikmah...
    dugaan dtg n pergi..ujian Allah..
    untuk org yg terpilih.... =)

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....