Khamis, 5 Ogos 2010

kOsOnG

malam ni.....
aku betul2 dah sedar....
sebelum2 ni pun dah sedar....
tapi aku buat tak tau je...
sebenarnya.....
jiwa aku dah kosong...
kosong sangat2 untuk menerima insan...
insan yg bernama perempuan,wanita atau gadis...
aku tak tau ape punce nye....
mungkin kerana kisah2 silam aku...
mungkin juga aku dah x sanggup dikecewakan...
tujuan aku meluahkan kata hati bulat ni sebab aku dah dipinang..hahaha...ade seseorang yg minat kt aku...bg aku dia cantik..umo dia 3 tahun lagi tua...2 aku x kisah la kan...tapi aku da x bleh trima sesiapa lagi untuk jadi teman hidup aku...emm...pelik...bila aku minat org 2 bleh plak timbul rasa sayang...tp ble org nk kt aku n nmpk dia 2 sries aku bt xtau je...ntahla...mybe 2 sume normal kan...yang pastinye aku mmg xnk brcinta lagi...cinta ni prnah bg aku 1001 kemanisan...juz aku x kuat untuk tanggung 1001 kepahitan...korang cmne plak ey??aku harap korang x jadi n x rase ape yg aku rase ni...aku doakan korang sume bhagia n ceria slalu tnpa prlu hipokrit macam ape yg aku buat ni....


~bulat fall in luv..single is better~

2 ulasan:

  1. lat : relax la.... jgn cm nie beb... jodoh ade dimane-mane... sumenya dh ditentukan... tp kene la berusaha carik... ok... pape lah pon... gud luck utk life ko...


    woittt aku pon ade blog gak... jom jdk follower.. hhehehehe

    BalasPadam
  2. lia : emm...ntahla kan...tnggu masa yg mnentukan..dah trlalu byk pngalaman pahit yg aku dpt..pngalamn yg manis 2 la buat aku sakit..sakit nk tempuh semua ni..ape2 pun thankz k!!

    DAH FOLLOW LA..I FOLLOW DI SINAR FM..EH....APO DEN MREPEKKAN NI???

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....