Jumaat, 6 Ogos 2010

dEgiL


ha....cite ni bukan sal geng2 aku kt senawang...al maklum nme geng2 dak2 aku kt sane DEGIL..turun temurun gune name 2...dari abg2 kitorang lagi...hahaha...ok...brbalik pada tajuk ni...macam mne korang nk atasi org yg degil2??degil cmne aku nk ckp ey??emm...ha cmni...aku punya sorang kawan...cukup nama dia A...nama trpaksa dirahsiakan atas2 sebab2 trentu..hihi...die ni agak degil taw...degil utk jaga diri dia sndiri..x cukup dgn degil..keras ati lagi..peh minah ni wa ckp lu...die ade pnyakit athma @ sempot...aku da gtau jgn mkn rmbutan..sebab org2 yg brpenyakit cmni mne ley mkn rmbutan..nnti effect..sempot mkin truk..tp,DEGIL jugak..nk jgk mkn rmbutan...pastu ble suh jaga mkn,DEGIL lagi..mkn lwat2 smpai la perut masuk angin n gastrik...DEGIL kn??lagi..........dia ni suka ceriakan org lain tapi diri dia??boleh n betul ape die buat 2...tp,beragak la.hati sndiri mesti mau jaga jugak...kn3??so,aku sebagai kawan ni agak risau jugak la dia DEGIL..sebabnya aku x suke kawan2 aku sakit..aku xnk kawan2 aku ceria pada luaran..tp dlm hati sedih..aku nak sume kawan2 aku sentiasa sihat...sentiasa ceria...u all sume kalau ade masalh gtau la beb..cite kt gua...pling x bleh mringankan beban korang..aku sdia mnjadi pndengar setia..ai ceh...hahahaha...ok la...blur sebenarnye ni....jumpe lg eyk....



~poning palo mkn panadol,poning jago org dogey cmno nk buek gak eh??~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....