Ahad, 1 Ogos 2010

~berjaya~

ha.....mpir berjaya sebenarnya........
belum berjaya lagi.............
berjaya ape???ha...korang x kn xtau bulat ni nmpk je ganaz  tp dalam ati ade kebun bunga..hihi..emm...hmpir brjaya xnk ade prasaan sayang , cinta , rindu pada seseorang...ada kala trpksa hipokrit kalo prasaan 2 dtg semula...ape nk buat...frendz,doakan la aku berjaya x pikir soal 2 sume..mlainkan da trtulis seseorang 2 jodoh aku...aku da xnk mgharap pada yg x pasti...mngharap pada yg x sudi...atau pun........mngharap prjalanan cinta 2 panjang,tp????phm2 la kn...sape yg nk kecewa???aku pn xnk...so baik aku hentikan sume ni dulu...aku nk fokus pada my luvly family,my heart ayoy n ayim (anak sdare),my sweet car....hihihi...doakan aku n aku juga doakan kalian untuk temu sesuatu yg baik dalam kehidupan di dunia ni...amin..

~kalau takut dilambung ombak,jangan berubah di tepi pantai~

2 ulasan:

  1. amiinnn....tp jgn tk pikir lgsung pasal bende2 tu...

    BalasPadam
  2. tapi kalau bukak profile die,tgk pic dia hati jadi sayu la.......dia buatkan saya bahagia...dia segalanya bg saya...dia cntik...dia comel...rambut dia cantik..tapi......... :'(

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....