Sabtu, 20 Ogos 2011

pergi selamanya~~~

Assalamualaikum..
Sahabat....7 bulan sudah aku tak update blog...byk yang aku nk update..tapi..kisah ni..kisah yang aku kena terima walaupun sangat2 pahit...kita mulekan dgn Ibu Quran Al-Fatihah...
http://youtu.be/GNcQTq_1ScI


SITI AISYAH BT ABD RAZAK...


Satu nama yg cukup sinonim dgn kehidupan aku dan AAN9 FB....aku berkenalan dgn ecah dlm tahun 2010..aku pun da lupe..kitorang kenal kt FACEBOOK..jumpe kt anak2 n9 fb..time 2 aku kutuk die sb die x pndai loghat n9...n then aku add die..disitulah titik permulaan perkenalan kitorang...


Aku n Ecah sering digosip2kan..sebab masa 2 masing2 single...ecah dan aku punya pendapat yg sama..frends is better...ecah prnah mngadu kt aku tntng lelaki yg dia kenal slama ni...aku byk bg dia nasihat..ecah...x sume laki sma sifatnye..pk positif...n boleh dikatakan kwn2 laki dia aku kenal melalui ape yg dia cite....


1st time kitorang jumpe..masa 2 ada event kat umah kak uzie...kitorng buat BBQ..aku dipelawa n aku ajak dia..dia dtg umah aku..n naik kete aku..then ,asa 2 kitorng g JJ s2..solat dulu...bru g umah kak uzie..ecah agak pemalu...kitorng krap kali digosipkan..ade ecah..ade bulat... :)


Selama perkenalan kitorang,Ecah byk mngadu tntng segala masalah dia..dia dah anggap aku ni mcm abg dia..n yg pling die pegang masa 2 dia x nk bercinta...dia nk study...so..aku support dia dari segi nasihat,kata2 semangat...pernah 1 hari 2..aku kt terengganu...ecah suh kol..so aku kol..die mnangis2 cite n luahkan masalah dia...dia kantoi exam..dia kena ulang balik...dia mtk nasihat aku..mcm2 la yg aku nasihatkan...aku ckp kalau x mmpu keje dulu..cari duit n then blaja blik...so,dia pn stuju...


Bermula la kerjaya dia sebagai kerani kt pam minyak Petronas...dia pn bz..so kitorng jarang contact...ade cntct mase 2 pn sbb die nk mtk keje kt Tm..nk mtk tolong achek..aku pn suh die mntk tolong sendiri..lebih baik kn??


aku xtau bile..n aku pn xnk ingat bila...tup2 dgr kata dia ade bf..pelik...cmne die bleh bercinta??xpelah..maybe da trbukak pntu hati dia....ada jugak aku tnya..dia ckp nk cuba n xnk kecewakan si zul ni...dia ckp zul ni caring...n mcm2 la..zmn brcinta kn??


pastu...........continue lah..aku x sanggup nk cite...bertakung air mata ni....sowii.......




continue ckit....(aku nk sembang dgn ecah)


zul??hm...ecah tau kan abg mmg x suke ecah berkawan dgn dia..ecah sendiri tau pe punce die..abg or mane2 kwn laki ecah yg komen kt ecah pn die lebih2 nk sentap..blom jadi laki sah lagi kot...xpe...abg sabar..walhal abg lbih knl ecah dari die..abg ingat lagi ecah slalu ngadu dia tengking2 ecah..abg naik angin sampai ecah yg cool kn abg blik...ecah kena kongkong abis2 an...sampaikan ecah nk g mne2 pn x ley..fb ecah pn dia pegang..sampai abg kena blok..mule2 abg ingt ecah..bile abg tnye ecah,upenye die yg blok..ecah da cube sdaya upaya utk lari dari die kn??trmsuk jmpe org bijak utk pisahkan korng..tp tetap x brjaya..hebatnya ilmu setan dia...hmm...ecah ingat x bila last kite jmpe??bulan puasa tahun lpas..masa 2 ecah beriya2 sgt nk ikut aan9 berbuka kt mango dataran..mcm biasa kite jmpe sebelum ecah jmpe abg2 n akak ni..abg bwk ecah g kdai aircond coz aircond kete ecah prob masa 2...2 la kali terakhir kita jmpe cah..mmg byk pic kita...abg ingat lagi cahhhh..abg ingat........






ecah..
lame eyk ecah x cntact abg??xpela..abg tau ecah da ade bf..tmbh2 die 2 kuat kong2..abg xnk korang bgaduh sbb abg..ckup la dia da blok abg...ecah pn x sedar kn dia pkai fb ecah n blok abg..xpe...biarkan dia..bulan 12 2010..abg dpt tawaran masuk PDRM...abg gtau ecah..n abg jemput ecah dtg knduri...ecah nk sgt dtg..n ecah jnji akn dtg..ecah ckp ecah nk jmpe 'skandal' ecah ni..ape nk jadi2 la...n ecah ckp kalau xde jdoh ecah dgn zul,ecah nk 'skandal' ecah ni masuk minang pas abis training..manisnya saat 2 cah...tiba hari yg dinanti..abg rindu kt ecah..abg btol2 tnggu ecah..upenye ecah x dtg..ecah trpaksa sebab jntan 2!!abg kecewa...tp abg phm..jntan 2 mmg gila..ecah ckp ade rezki kite bleh jmpe pas abg blik dari sarawak..kn??ye...kite akn jmpe....










public...
abg g public..abg slalu jgk kol ecah..tp x pna pn dpt..kmne ecah??knp tukar no??mne pegi 013-5064813??abg hafal no ecah..abg x tau nk mntk tolong spe tok dptkn no ecah..abg segan...abg sabar...tp....1 ari 2...tergerak ati abg nk on9 fb..abg sewa lappy jurulatih abg..sejam rm10..abg on9..then ade pic yg dorng tag kt abg..pic ecah dgn kekra n kak faiz...ape motifnye??komen sume Al-Fatihah..ape 2 cah??knp sume ni berlaku kala abg kejar cita2 abg..mnitis air mata abg ni cah..seharian abg x mkn...3 hari turut2 abg hadiahkan ecah yaasin..bekalan ecah ke sana...tp..cmne ecah bleh pergi??ape pnce nye??sorng pn xnk gtau..dorng x nk abg risau...abg redha cah..ecah dah tinggalkan abg buat selamanya.. :'(








ecah..
semoga ecah aman disana..ditempatkan di tempat para salihin anbiya dan tmpat org2 yg dijanjikan syurga...abg doakan ecah ye..ecah duduk baik2 ye disana..abg syg ecah...SITI AISYAH BT ABD RAZAK..sahabat,teman,adik yg abg akan ingat smpai hujung nafas abg...








KEPADA : LELAKI YANG BERGELAR ZUL DLM CITE NI..


BRO...JGN INGAT LU AKAN SELAMAT...KALAU MAU LU TIDO,GUA BOLEH BUAT..TAPI GUA BUKAN BODOH MCM LU..LU MUNGKIN BOLEH SELAMAT DLM DUNIA NI..TP DI DUNIA KEKAL SANA LU X KAN SELAMAT..SKANG,ALLAH BAYAR CASH..KALAU X PADA LU,DIA BAYAR KT FAMILY LU,BAKAL ANAK LU OR WIFE LU..INGAT BRO..JGN SMPAI GUA JUMPA LU..GUA AKAN PASTIKAN LU MELUTUT DEKAT PUSARA ECAH!!!INI JANJI GUA...













6 ulasan:

  1. sabalah byk2..redhakan die pergi.she is a part of my life.die byk tlg sy.moga arwah dicucuri rahmat oleh Allah swt..

    BalasPadam
  2. sedihnye cerita...
    ade sambungan plak...hurm...

    sabar ea mngkin ade hikmahnye

    BalasPadam
  3. semoga rohnye dicucuri rahmat....al-fatihah buat ecah....

    BalasPadam
  4. salam bro... aku pon ade cite sdh mcm ko jgk bro..... aku nk cite kt cni sush.. ko add la fb aku nnti aku cite... leh kite berkwn...bg aku arwah cukup peramah orgnye n x suke tgk kwn2 die sdh... jd kite kene tbh... aku tau citer die a sampai z.... psl aku rapat ngn dua2 skali.....ko approve aku.. nnti aku add ko k..... aku cite k

    BalasPadam
  5. yg hidup pasti akan mati...

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....