Ahad, 16 Januari 2011

meraikan hari2 akhir bersama adik beradik x kandung....



salam....agak lama x update blog...emm...arini 16hb januari 2011...pagi2 aku n wan dikejut oleh si man adik wan...somak lak aii pagi2 kono kacau..sodap2 tido....upe2 nye kitorang lupe ade appoinment dengan Kota Tinggi WallFall Resort..hehehe..poei pcnic...sebenarnya itu adalah event sempena berakhir nya aku bersama diorang di pasir gudang ni...dah nk blik seremban n x tau la agaknye nk g sini lagi..









.agak seronok ari ni..tp dlm seronok x de siape yg tau kesedihan yg melanda diri aku utk tinggalkan kawan baik,sahabat,teman,abang,adik.....walau hanya 3 tahun kenal antara 1 sama lain,tp kitorang 1 pale..susah same2,senang same2...Alhamdulillah wan seorang kawan yg baik...ada jugak yg pnggil kitorang ni ibarat adik beradik...hmm...masa berlalu dgn cepat...banyak kenangan pahit dan manis sejak aku menetap disini..emm...mungkin d tiba untuk aku pergi ke arah yg lebih baik...besok 17hb jan maybe aku akan bertolak ke kg halaman( senawang ) utk mengabiskan masa dgn family n kawan2 sebelum aku bertolak 26hb jan ke sarawak menjalanai latihan Program Latihan Asas Kepolisan (PLAK) di PULAPOL,KUCHING...doakan kejayaan aku ye...maaf andai selama ni aku prnah buat salah dari segala segi...yg buruk dtg dari ku sendiri dan yg baik itu dtgnya dari Nya...InsyaAllah di keluaran akan dtg,kita berjumpa lagi ye.......sekian,wasalam...

1 ulasan:

  1. kenangan akn ttp hidup dlm ingatan....(^_^)....~~NAM~~

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....