Khamis, 6 Januari 2011

~kembali tenang~~~

kalau dulu jiwa kacau....kini dah tenang..percutian dari 01 januari hingga 05 januari membuatkan jiwa aku betul2 tenang...tenang sebab ape aku tak tau..tapi lepas jumpe  family n kwan2 terus aku ok..hahaha..yg pasti die teman aku 3-4 hari aku kt sane..kitorang g tgk wayang,g karok,g bli barang...die betol2 buat aku trsenyum...terasa bahagia kejap...org yg dulunye benci aku,kuar dgn aku..hahahaha..die ade berjanji dgn aku sesuatu yg amat penting dlm hidup aku..aku akan pegang janji 2...n hope die tepati..2 pn kalau......jeng3....huhuhu..die 2 sape eyk???die 2 my BFF....nme die NFS..lain2 cite lain kali la...thankz sweetheart!!!syg awk..rindu awk...hehehehe...

1 ulasan:

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....