Ahad, 12 Disember 2010

~disEmbEr iTu.....

Disember itu..
Telah mengungkap segala cerita..
Cerita tentang cinta..
Yang tidak kesampaian...
Cinta yang dulunya pernah menjadi teman sejati..
Yang senantiasa berada disisi tatkala suka dan duka...
Aku,dia dan juga dia...
Bukan seperti pasangan lain..
Yang mempateri janji cinta sehidup semati...
Hanya teman tapi mesra...
Kerana dia..
Aku rela tidak berkasih..
Biarlah aku hanya bersama dia sekadar teman..
Walaupun realitinya dia sudah berpunya...
Memang khilafku menyayangi nya...
Memang khilafku mencintai nya...
Tapi itu bukan kehendak ku...
Hati ini yang dicurinya...
Dia bukan siapa..hanya insan biasa...
Kini hanya yang mampu...
Kuat dan tabah untuk kehilangan dia...
Pasti kebahagiaan miliknya anndai doa mengiringi...
Aku pasti akan mendoakannya...
Pasti sekali....


J & M....
Suatu ketika dulu kau teman ku...
Seperti lagu Ratu..
TEMAN TAPI MESRA...


J...
Tanggal 04 Disember 2010 kau menjadi miliknya...
milik sah seorang suami....
Semoga kenangan kita pada tahun 2008 kau lupakan..
Aku pasti kau sudah membuang ku jauh dari hidupmu...




M....
Tanggal 12 Disember 2010 kau sah menjadi isteri kepadanya....
Pertemuan hari raya ke 3 tahun 2010 selepas 10 tahun tidak bersua...
menjadikan kita begitu rapat dan akrab seperti pasangan kekasih..
Namun ketika itu kau sudah pun menjadi tunangan orang...
Kau benar-benar mencuri hatiku...
Sehingga aku menyesal kenapa tidak kau dipertemu dengan ku lebih awal dari dia..
Ini lah suratan takdir...
1 yang ku harapkan....Jadilah isteri yang baik dan solehah...
Simpan kenangan kita jauh di dalam lubuk hati....
Aku doakan kebahagiaan kau untuk selamanya....

SEMOGA BERBAHAGIA...





~ksk~

4 ulasan:

  1. waaaaaaaa...best...teringt plakz time dolu2 bersama teman tpi msra su...dia pn penah bagi ayat gni time su nk kwin...

    BalasPadam
  2. menitik air mata..terima kasih kerana pernah memberi diri ini merasa kasih mu..walau sementara,amat bermakna..

    BalasPadam
  3. saya rasa saya tau sapa yang komen ni....

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....