Selasa, 21 Disember 2010

syukur sangat2~~

assamualaikum....kegembiraan,kesayuan tak dapat disorok2 lagi dalam hati ni..aku rase semua nmpak...rasenye semua tau yang aku tgh tunggu panggilan PDRM...n now aku dah dapat..alhamdulillah...bersyukur sgt2..perasaan gembira ni tak terkata dah...sebab nye terlampau banyak dugaan aku masa mintak PDRM ni..untuk kali ketiga mntak baru dapat..ini lah dinamekan rezki kn...19hb 12,wan kawan baik aku ckp,die bg mase 6 hari utk polis kol aku bg jawapan...aku x percaya mulut dia selalu masin..tgk2 x sampai 6 hari,sehari je..trus polis kol...hehehe..yg si black n lin,kawan teknik dulu ye2 ckp aku dapat sarawak...aku relax je..tgk2 betol..hmm....masing2 pnye doa kan...thankz sgt utk korang semua wahai sahabat....dalam rasa gembira ni aku x dapat tahan rasa sedih aku...aku sedih sebab aku x dapat jmpe family aku selama 6 bulan..x pernah g x jumpe lama gini asenye....n aku sedih sgt x dapat tgk abg kandung aku nikah n sanding,x dpat tgk kwn baik aku sanding...wan kawin bulan 4..mase bezday die..abg aku kawin bulan 5 masa hari buruh..ketka tu aku masih dlm pusat latihan..hmm...ape nk buat..aku kena trima...utk masa depan aku....kn??ok..ape2 pun..pada kawan2 yg bace post aku kali ni,tolong sampaikan juga pada kawan2 lain..aku mintak maaf sgt2 andai aku dah buat salah,menyinggung perasaan,or ape jua yg mnjadi 1 kesalahan..aku mntak maaf...doakan aku selamat pergi dan balik..idup di rantau org...kita x tau jln cerita nya kn??sebelum aku g 26hb januari 2011 ni,aku akan diaktiv FB aku....tkut jugak kena godam..hehehe..ok lah..aku nk sambung tido jap....hehehe..da~~~




~melapor di pulapol sarawak 26hb januari 2011-26 jun 2011~


     kalau dah rezki x kemane kan???

3 ulasan:

  1. sabar lat...tak lme smue nie,den doakan ko slmt g dan blik.den buleh buek,ekau pon bley...den ucapkan timo ksh sobab den tng dlu ko hantar den smpai cahaya baru.nikah den nti den mgkn kau tkdo tp den igt ko mso tu,ko pon igt ar time den nkh tue blo kek msjid mno.Lopeh ni tak tau ko duk mno tp jgn lupo cll den,fb den ni takkn tkar nmo selain"wan amc".Abih TRNING jgn lupo jmpo den,jd seorang polis bkn mudah di kaca mata org lat,pnuh dugaan dan makian.Anggap training nti sbgai percutian di tmpat org,mulut kte kne jga coz hdp kne jga aty org lat.LaSt den nak ckp"den tgu ko abih trng,klau ko lari dr trng ko bkon kwn baik den"(hlg kwn baik den taun dopan kek "PASIR GUDANG)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, akhirnya kan.....sujud syukur ada Allah....

    BalasPadam
  3. terimo kaseh wan..terharu den baco ni....tipu la kalau x bogonang air mato ni...
    kak su...terima kasih kak...

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....