Jumaat, 3 Disember 2010

disember penuh dgn kedukaan~~

disember lak...korang tau sebab ape berduka???????


yg 1st.....seorang teman tp mesra aku ketika dulunya nk kawin da 4hb ni....aku betol2 syg n luv kt die...trlampau syg kt die..kerana dia air mata aku bleh menitis...lpas die abis study,kitorang lost contact...jmpe kt fb pn die buat xtau dgn aku....puas aku merayu..tp apakn daya...bukan die jodoh aku..aku tau die nk kawin pun masa aku jenguk wall die...emm..xpela...smoga kebhagiaan milik die.....


2nd....teman tp mesra jugak....kitorang kenal masa skola rndah..n then trpisah..jmpe semula masa raye ari 2 pas jmpe kt fb...gmbira sgt jmpe die...raya ari 2 raya dgn die sepanjang raya ke-3...sronok masa 2...walaupun masa kitorang rapat ni die milik org,hati aku x lari utk menyayangi die..syg sgt..sebab die sntiasa ade dgn aku...12hb ni trikh keramat die...emm..kdg2 aku trpikir knp bkn die je jdoh aku....mngkin ni adalah takdir dan jdoh yg da ditetapkan..hmm..aku rindukan die..rindu sgt..tp aku xley cntct die g..die bakal isteri org...die aku hadir dlm majlis die..aku x sanggup...jujur mmg aku x sanggup..xpela..semoga die lebih bahagia lepas ni.....amin..




~~thankz wahai TTM ku kerana membahagiakan ku sepanjang kita bersama...doa kebahagiaan utk kamu akan ku doakan sepanjang masa..insyaAllah..amin~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....