Jumaat, 3 Disember 2010

cerita pnghujung november.....

assalamualaikum....


ape kabar ek korang??lama betol x update..emm...busy ckit la..huhu...cerita bulan november ni berkisarkan tentang kegembiraan aku..emm...aku gembira sbb tanggal 27hb pas asar akak aku selamat diijabkabulkan...lpas tnggungjawab mama..hehe...n then 27hb jugak mmber aku kawin kt palong 2..aku g la sebelum lik semban...so,alang2 g sane aku singgah la umah si z,..hehe..nk jmpe die kna g umah..so gentle la..1st jumpe si z ni,pergghhh gile comel...hahaha...chubby...mmg taste aku la senang cite...mase kt umah die 2,die bukan sembang ape ngan aku..dtg sembang dgn mak ayah die..sekali mak ayah die sporting abis la..sonok la sembang2 dgn beliau2 2..sepatutnya aku kna gerak awl..pas mkn kt uma rosma aku kna gerak blik semban..sbb akak aku pn nikah pas asar..takut x sempat..jln jem je...tp disebabkan si z yg main kompang kt uma rosma 2,aku pn sanggup tnggu nk tgk..padahal niat nk blah je..tp pelik la..aku ckp aku nk blik...z ckp alaaaaa je aku trus gve up..hahaha..kalahnye aku dengan z ni...hehe...so,selesai sume,aku pn gerak lik senawang..jmpe la z jap..die kt luar kete..aku kt dlm..sembang 2-3 minit pastu gerak r..ape2 pn heppy dpt face 2 face dgn die..hahahaha..ok2..abis kisah 2..kisah seterusnya...


aku dapat pnggilan medical untuk join PDRM..so,aku buat la medical dari awal bulan 11 kt KK Pasir Gudang...medical pnye medical,pas 2 minggu amik result urine..dan2 2 plak org makmal ckp doc xnk sign borang aku coz aku x buat ujian darah lagi...nk result ujian darah 2 kurang2 2 minggu..gile pe..bukit aman nk sebelum awal bulan 12..so,aku cube cara lain..aku kol akak aku yg S/N kt HTJ...so,die pn tolong la..buat ujian darah n sign doc x sampai 1 hari..lega sgt2 sume da stle..now,ade rezki aku,InsyaAllah bulan 1 g training...korang2 doakan la..kt cni aku nk ucap jutaan terima kasih utk Kopral Sofi (PULAPAH) sebab handle medical aku..staff KK Pasir Gudang,Doktor n Staff makmal ujian darah HTJ sebab dah buat kerja2 yg septutnya..terima kasih sgt2...semoga Allah membalas jasa kalian..




~kalau dah dikatakan jadi,jadilah ia~

2 ulasan:

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....