Rabu, 28 Julai 2010

~sumpah sedih~

sakit.........
sakit bila mencintai org...
sakit bila menyayangi org...
sakit bila merindui...
sakit sangat bila dia bukan milik kita....
aku.........
aku menangis kerana semua tu...
air mata jantan aku tumpah kerana tu...
ahhhhhh....
kenapa la dugaan aku sampai tahap ni....
aku rindu sgt kt dia...
tp....aku bukan milik dia..
dia juga bukan milik aku...
Ya Allah......
dengan namamu aku x berbohong..
aku terlalu rindukannya....
aku sedar yang aku tidak akan milikinya..
kecuali takdir mu aku dengannya...
hati....
JANGAN BERANGAN UNTUK MILIKINYA.......

:'(

~jauhkanlah perasaan ini~

4 ulasan:

  1. kne ingt 1...tk sume yg kite nak boleh jd milik kite...tk sume yg kite nk tu yg terbaik...

    BalasPadam
  2. pink..thankz k...hihi.da tau sume 2..tp ati ni yg ngade2..hahaha..lex je...abg ok..

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....