Rabu, 21 Julai 2010

macam-macam....

haloooohaaaaa............
ini ari aq x tau mau update ape...
tp kan........
kdg2 aku trpikir gak tau...
aku ni asyik nk tgk org hepy..
org bhagiA....tp aq ni....
adoiyaii.....sampai 1 tahap aq pn xtau knp la aq ni baik sgt...
hahaha...tp xpe la....manusia yg brguna adalah manusia yg mmberi manfaat pada org lain...
mulut aq ni mmg clupar tahap gaban....tp ati aq x la steruk mulut aq....aq ade syg kan seseorang....syg sgt la...tp......ntahla weiii......poning den...hehehe..kalau ade jdoh 2 ade la...aku hnya mnusia krdil di muke bumi ni hnya mmpu brdoa n lakukan yg trbaik.....
tp aku pelik la....
aq ade sorang mber ni...die ni playboy...muke x la hensem...da ade bini...da ade ank...tp diabaikan...hmm...sian....ade akal xnk gune sbaik mgkin....
kan best kalau setia je eyk??masing2 saling memahami...pehhhh....mmg bhagia r...mase 2 mmg trase ado bungo dalam hati...huhu..ntah la...manusia...mcm2 ragam...aku pn x lari dari kesilapan..so,,,disini aku mntak maap bebanyak kalau aku ade buat slah...tp,bkn kalau kot..mmg da bt salah...hahaha...take cre sume...aku nk copy n paste jp nota aku kt fb 2...follow la slalu ye...i follow.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....