Sabtu, 24 Julai 2010

pempuan sekarang....ape nk jadi.....

pagi tadi masa aku nk balik keje,jumpa la kejap dgn sahabat baik aku ni..dia nk gtau sal sorang minah ni nk kenakan aku..minah ni jadi balaci pada sorang pmpuan yg busuk ati kt aku...so,bnda ni aku da tau lame..malas nk bising2..biarlah ape org nk buat kt aku yg pnting aku x kacau idup dorang..susah jugak jadik manusia cute ni eyh??hehehe..then,aku saje tnye dgn sahabat aku,pe cer dgn awek die..last2 die gtau aku ape taw...agak menyedihkan...cmni lah lebih kurang ayat die.."yatie sebenarnya dah kawin..aku dpt tau pn dari yatie sndiri..dia couple dgn aku sbb die ade mslh dgn laki die..aku da jmpe laki die n settle sume ni.."kate mber aku smbil aku tgk mata bgelinangan ngan air mata...hmm....aku plak yg bengang..mane x nye sesuke ati die je nk mainkan prasaan org..da ade laki plak 2..da slalu dting ngan shbt aku..bkepit slalu..ish!!!!agak biadap r pmpuan cm2..mtk dijauhkan pada aku or sume org..x sume pmpuan yg truk cmni..tp,knp rmai pmpuan yg kate laki x gune la,playboy la,mkn luar la,jahat la....mcm2...wahai kaum hawa..kita ni manusia..ada kelebihan n kekurangan..depends pada diri individu 2 sndiri..jgn slhkn laki itu ini...same je llki ke pmpuan..trpulang pada niat individu 2..so,xpyh la nk ngata laki lebih2.media pn da bktikan bape rmai pmpuan yg mkn luar,yg curang n mcm2 la..renung2 kan lah...


~moga Allah jauhkan kita dari segala kemungkaran..amin..~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....