Jumaat, 16 Julai 2010

aku....

~bismillahhirahmanirrahim~ 16/07/10 JUMAAT
assalamualaikum w.b.t...

dengan bangganya aku Kamarul Sholahudeen bin Hj Kamarudin merasmikan blog peribadi ku...hehehehe...ok...tentang diriku...nama timang2an aku kt uma @ tmn satria senawang UDE...kalau dlu kt skola org biase pnggil aku BULAT...skolah rendah org pnggil aku KAMARUL je....coz zaman skema g kn...huhu...dilahirkan pada tanggal 14hb Oktober 1988..ari jumaat..aku lahir dalam kul 6 ptg asenye...aku pn bkn ingat coz baru kuar perut kn..emm....aku dilahirkan di Hosp.Daerah Segamat,Johor..cehhh....ape la mak n abah lahirkan aku kt joho..smpai skang x ngaku aku org joho..huhu...sebenarnya bkn slh mreka...mama n arwah abah dah buat yg terbaik..masa 2 arwah abah aku bertugas sbgai inspektor pncegah malaria dlm bhasa barunye pmbntu kesihatan awam di Klinik Kesihatan Gemas,Negeri Sembilan..aku ni mmg byk mulut..i means byk ckp la..mulut 1 je pn..huhu..rmai yg x ske...ade jgk la yg bnci...so...ade aku kesah??yg pnting x hipokrit n hati msti mau baik..tol x??aku ni sbnarnya seorang yg sensitif..walaupun aku ni agak nakal..dlm erti kata lain......Dalam hati ade taman..(nan,pnjam ayat lu bro...)aku hnya brkelulusan SPM....nk smbung blaja mase 2...hmm...x nk r nyusahkan arwah abah yg tgh skit...now,aku da bekerja...sebagai seorang POLIS BANTUAN dlm bhasa jowonyo AUXILIARY POLICE..hehehe..bleh la jnji keje kn..aku bertugas kt sebuah kilang besi di psir gudang,johore..kilang yg agak besar..kukuh..syrikat singa xde gigi..korang tau x??x kn??lantak r tau x..ade aku kesahh??tp,bg aku seeloknya aku nk keje govermnt yg semestinya ade mase depan...aku minat dlm bidang beruniform...aku pna g intrview TUDM,PEGAWAI PENJARA,POLIS...tp sume x dpt..xde rezki lg kn...tp sbb utama x dpt adalah sbb tgn aku bengkok..hahahahaha...mama aku da bedung kecik2 lu..aku agaknya yg lasak sgt...ha....tujuan utama aku buat blog ni sbnarnye nk luahkan segala ape yg brlaku or ap yg aku rase...aku luahkan ape aku rase kt fb rmai yg rmove aku coz ayat aku sume pedas..hahaha..lantak la..aku adalah aku..kn??emm...ape eyk nk taip g....aku prnah brtunang...tp,jodoh x pnjang....sebabnye???sibuk r nk tau..biarla bnda da lpas...nk ckp fall in love 2 mmg prnah...tp dalam ati ade taman beb..gua prlukan cinta lagi...huhu..ok2...nnti aku sambung...nk g ronda jap...yok....

1 ulasan:

  1. dalam hati ader taman??????huhuhuuhuhhuhu -fyda88-

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....