Selasa, 27 Julai 2010

~kerjaya~

kawan2....
agak sukar aku buat pilihan ni...
emm....
ptg tadi aku dpt pnggilan dari puspakom bkenaan jawatan Polis Bantuan yg aku mohon 2....aku da dpt...tp bile pkir blik aku jdi serabot...sebabnye,skang aku duk jb...gji aku kata la siap tolak utang dalam rm1300...tp x tolak blik kg lagi..tiap bln msti blik semban...n then kalo dpt PB puspakom ni plak aku x tau la dia bg posting mane..aku kna g HQ puspakom dlu nnti...gaji puspakom pn x bsar mane...harap basic cmpur elaun n ot baru dpt rm1200 x trmsuk utang...tp puspakom ade kt semban...kalau dpt kt semban pn,gaji rendah pn xpe coz duk uma fmily..same je jln cite nye dgn duk jb..duk jb keje gji byk...tp letih n jauh dari fmily..duit simpan pn xde..ckup2 mkn je pn...hmmm....ntahla...mybe aku akn g HQ Puspakom dulu....nk tnya dpt posting kt semban x n aq ni kna g training lg x kt pulapol..kalau antara dua 2 mmg aku x dpt,aku truskan je keje kt cni..unifom same je...ntahla...pning!!!kalau bleh nk dekat dgn fmily je...........

~KAWAN-KAWAN..TOLONG BG CADANGAN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....