Khamis, 22 Julai 2010

kawan punye pasal...

salam...
emm....baru pas slowtalk dgn mamat...bf nye si A...A ni kwn aku...kire baik gak la...A ade cite la sal mamat yg xnk memahami dia..kesian plak aku...mamat ni plak mmg syg kt A..tp yela maybe care die salah..bila aku slowtalk dgn mamat ni,mamat ni ade gak la tetap dgn cara dia..so,aku nsihat je la slagi trmampu..untuk kebahagiaan kwn2..xde niat pn nk msuk cmpur..tp untuk kbaikan kawan2 kn..emm..last2 2 ade jugak la yg mamat ni bleh terima..huhu..siap bg msj ckp nk lpaskan A nk suh A 2 prgi kt aku...die x tau ke aku ni ade awek @ teman tp mesra??hmm....aku ni nk settlekan hal org...tp masalah aku??biarlah....kalau bg dia bnda 2 lbih pnting dari aku..teruskan lah..aku da x berdaya untuk mkn hati...kecik hati...bersedih....skang aku nk tgk kwn2 aku bahagia...berbalik dari cte tdi...bagi aku dorang ni juz xde sefahaman je...A da biase dgn cara hidup x dikongkong setiap masa...yg mamat ni plak setiap masa nk cntact je...tp A da cube buat yg trbaik..juz mamat ni plak asyik push die je...x bleh la cm2 mat...kena la bg mase ckit kn...so,aku harap mamat n A ni dapat la selesaikan masalah agar dorang bahagia...........



ha....
yang ni 1 lagi....aku ade add la kwn lame..ex awek mber baik aku..bile aku add die ingat nk bkwan..tp die buat aku mcm die buat mber aku...anta ntah pape status kt wall aku..add sume mber aku..aku pn x tau ape die nk..bile aku ok,die ckp aku serabutkan kepala die..ntah bile2 je..penyudahnya aku pn remove...biarla kite berkawan kt luar je..bkn kt fb..aku xnk nnti ade org yg pk lain.....


teringat plak mase aku blik snawang ari 2...kwn aku ni nme nye F..kitorang mmg baik...kwn dari kcik lagi...gurau kitorang mmg ksar..tp ari 2 aku agak touching la...yela..selama ni dia ckp aku polis bodoh..polis bangang...aku gelak je...aku pk die gurau je....tp aritu dpn org ramai pn die ckp cm2...bile aku sound,die ckp aku xley trase sbb aku ni guard...hahaha..aku ni mmg la polis bantuan...tp aku bkn pkai baju guard...so aku trase la kalau die ckp aku polis bodoh..hmm...ntahla...biarlah ape org nk buat pn...sabar slagi boleh..kn??


~manusia akan memiliki seribu kebahagiaan jika hanya memberi 1 kebahagiaan pada org lain~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....