Isnin, 25 Oktober 2010

terkesima seketika...

terkesima seketika bila kenangan lalu menusuk di fikiran...
setiap saat-saat yang dilalui penuh dgn kenangan ketika itu..
tak mengerti kenapa ianya sering hadir mengingatkan ku tentang memori dulu..
ia hadir umpama batu yang ingin terhempas di atas kepala..
amat menyakitkan...ia datang juga mengingatkan aku tentang kerumitan cinta..
ia juga hadir tika aku kesunyian...kerana memori itu...yang sering berlegar di dalam minda..membuatkan ku membenci cinta...membenci diriku juga..
kadang aku terfikir,harus kah aku fikir tentang cinta?haruskah aku mendalami cinta?mana cinta?mana?ada dihadapan ku..tapi aku harus ketepikan..aku harus lupakan..agar aku tidak lagi merana..agar aku tidak lagi menjadi hambanya..
aku dan cinta..umpama tali yang rapuh menantikan putus..dan memori itu datang untuk menjadi pembantu untuk memutuskan..yang ada di fikiran ku hanya ucapan terima kasih pada memori itu...kerana menjauhkan ku dari cinta yang kejam ini...aku benci cinta kerana cinta aku tidak pernah dihargai..tidak pernah dipercayai..hanya sangsi dari mereka...cinta....pergi jauh nun di sana..




~bukan cuba untuk melarikan,dari kerumitan cinta..tapi waktu ini perlu untukku mengupas segalanya~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....