Sabtu, 30 Oktober 2010

luntur sudah hati yang keras.....

salam..
malam ni agak mudy ckit..ntah la..bile on9 fb je,bukak page si dia ni status nye mcm ni....yg si dia sorang ni plak nmpk sgt bhagia dgn org lain..aku bkn pe...walaupun aku ni xde smthing special dgn dia n dia 2,tp aku trase gak la kan...tipu la kalau ckp x jelez..tp perlu ke aku jelez..huhu..x kot...maybe aku perlu mase untuk hadapi semua ni..aku nk je remove si minah sorang 2...bahagia sgt konon....sok2 kecewa padan muke..sakit hati der...die x nak jujo..aku tnye jwb je la jujo..jgn la bg aku harapan mcm dulu...hmm...tp hati aku ni luntur la bila tgk muke die..x jadi nk remove...so aku biarkan je la...sebenrnye aku ni pn agak sengal taw...x dapat nk lawan kesunyian aku x de awek...aku cuba blaja utk idup sorang2 n lupekan segala kisah lalu..aku masih x kuat untuk hadapi semua ni..aku x kuat..haddoiiii...bak kate SS,lupekan kisah yg lalu..jadikan pengajaran n pngalaman...jangan jd hamba nye lagi...hmm..btol 2 SS..thx sgt2..awk da byk bg sy nasihat n dorongan..byk kata2 dan nasihat awk bleh diguna pakai...hehe...emm..ok lah...x tau nk tulis pe...otak skang ni masih melayang2 ke bukit jalil...smoga n9 beroleh kemengan..hoben jang hoben!!!kuikuikui..




~cinta yang dicari akan pergi,cinta sejati kekal dan x perlu dicari~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....