Sabtu, 30 Oktober 2010

semoga DIA dengar doa ini....

frend!!!!
aku hepi sgt2 semalam...interview bulan 4..n semalam PDRM kol untuk aku g buat medical check....walaupun x compom lagi aku terpilih g training aku tetap hepy..moga ade rezki aku dapat kerja goverment..dapat jadi anggota polis yg berhemah..aicehhh..mudah2an la....sampai bila nk keje swasta ni...da letih aku kena aniaya dgn kafir laknatullah..

Ya Allah...ampunkanlah segala dosa2ku..dosa kedua ibu bapa ku,dosa saudara ku,dosa rakan2 ku,dosa guru2ku,dosa muslimin dan muslimat yang masih hidup atau meninggal dunia...
Ya Rahman...permudahkanlah segala urusan ku dan murahkanlah rezeki ku..
Ya Rahim...bukakanlah pintu2 keampunan..bukakanlah pintu taubat untukku..
Ya Robbi...temukan lah aku dgn masa depan yg cerah..temukanlah aku dgn kehidupan yg diredhoi Mu..
jauhkanlah hamba mu ini dari segala larangan mu...temukan juga kepada ku cinta sejati aku Ya Allah...
Ya Habibi....perdengarkanlah doaku ini....AMIN...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....