Isnin, 25 Oktober 2010

kehidupan sekarang...

kehidupan sekarang....
aku punya ramai kawan...perempuan...lelaki..ade je..tapi lebih pada lelaki..sebab aku agak takut utk mengenali perempuan..dulu handphone nyawa bg aku..tak sah kalau xde hp...x sah kalau x brbunyi..n now sejak hati aku hancur dgn perempuan ni handphone xde pun xpe...ape ade hal..dulu sebab pmpuan byk pkara2 bodoh yg aku buat..skang x lagi..pengalamn lepas aku jadikan 1 pngajaran..bukan niat di hati x ingin brcinta..ingin sgt2..tp...perasaan takut kecewa kerana bnda yg lalu masih menyulubungi diri..apakan day..aku hnya insan biasa...bukan semua perkara aku boleh lalui dgn kuat...aku nk jadi seorang lelaki yg kuat...aku x nak lagi jadi hamba cinta...aku inginkan sesuatu perubahan positif pada diri aku...lgi pun bile aku cube untuk mengenali hati seseorang perempuan 2,ade je halangan nye...contohnye si Z..die comel sgt bg aku...aku suke tgk senyuman die...ske bersembang dgn die...kalau bleh nk knl die rapat2...nk sgt knl ati budi die..tp nk buat cmne...msj pn jarang2 sgt...walaupn 2 yg aku harapkan..mybe die sbuk..x tau la..then,si i..tntang paras rupe die pn comel gak la..baik...manja...die sygkan aku..kitorang mmg jarang msj...sbb aku da niat kt ati aku,aku nk die blaja sampai degree dlu..sbb die ckp aku ni pmberi n penguat semangat die utk blaja...so...aku nk die blaja..aku xnk die kecewa lagi..aku nk die berjaya...yang paling aku TERUJA kenal dgn seseorang ni..cukup aku knlkan die A..die tinggal dekat2 dgn aku..dulu la...tp kitorang x pernah bertegur pn...jmpe pn susah..sebab die mmg duk umah je..xde la nk kuar ke mane..x sangka dari facebook,aku bleh rapat dgn die..tp rapat2 cm2 la..xde la sampai msj setiap mase...pesan yg paling sedih utk aku dari die,die harap kitorang kawan sampai bile2 n xlebih dari tu..thats means???mmg die xnk la bkwn rapat sehingga mmbuatkan kitorang nia ade sesuatu perhubungan kn??xpe..aku ase pn aku bkn layak untuk gadis sebaik die..kn3??hehehe..seterusnya...M...gadis sekolah rendah...yg dulunye amat takut n bnci pada aku..lepas 10 tahun x jumpe kitorang jumpe blik msa raya ketiga ari 2..sejak dari 2 kitorang mule rapat.rapat sgt2...bleh dikatakan teman tp mesra..aku syg die..tp...tanggal 12.12.10 die dah digelar isteri org...so,stop smpai cni je cte untuk die...dan semua..inilah kehidupanku sekarang..penuh dgn kesunyian...tp agak bermakna....


~xde teman berjalan sampaikan 3 tahun duk jb nk g jln2 pn xtau..hahaha~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....