Isnin, 18 Oktober 2010

aku~~


Andai hati ini sang kecapi..
Perasaan jadi talinya...
Engkau memetik,jari jemari..
Berlagu irama duka dan lara..
Andai tubuh ini boneka...
Nalurinya benang sutera..
Engkau dalang mengawalnya..
Hatimu ke utara ke mana jua..
Aku hanya menuruti,mengikut apa saja hukuman..

Andai diri ini taman tasik..
Sang kirana pula jiwa raganya..
Engkau menjadi dengan senyuman
Dan menurunkannya dari segala
Namun diri ini insani..
Pasti ada kemahuannya kerna aku terpanah arjuna..
Sedikitpun tidak ku menyesali..
Aku rela ditawanan..
Aku rela terpateri cinta suci..
Aku rela ditawanan,aku rela terpateri cinta suci.....

2 ulasan:

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....