Khamis, 28 Jun 2012

Keperitan ini....
Mengajarku erti kekuatan..
Kesedihan ini....
Membawa 1001 pengertian...
Kehilangan ini..
Membawa aku jauh darinya...
Sayangku...
Aku ingin kau mengeri...
tentang rasa CINTA ini...
Aku ingin kau ketahui...
Derita rindu ini...
Kadang aku BUKAN aku...
Aku tiada lagi disini...
Aku sudah jauh dari diriku...
Kerna aku sudah tidak punya...
CINTA....
Cintaku yang telah pergi...
Cintaku yang menghilang...
Sayangku kau kemana...
Sayangku kau dimana...
Rinduku bersamamu...
Rinduku tiada hentinya..

Ingin ku minta...
Agar kau tidak kan pergi...
Aku ingin mengenggam jarimu...
Agar tiada hilang kau dariku...
Berputik CINTA itu sendirinya...
Terbuang CINTA itu adakah mahu KITA??
Ingin ku merayu...
Tapi ku tak berdaya memujuk lagi rayumu...
Kerna kini diriku tidak segagah dulu...
Tidak ku ingin kebahagiaan TANPA kamu...
Ingin ku nyatakan akhirnya...
Aku tetap CINTA kamu...
Sayangku bukan PALSU..
Rinduku tiada kan terbang dibawa angin lalu..
Aku senantiasa pada kamu...
Bukan pada pandanganmu...
Tapi KEKAL di HATI kita BERSATU...

CINTAKU...
aku ingin bahagia menjadi milikmu...
biar aku bukan aku...
hanya kerna AKU CINTA KAMU...

:') `ksk ~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....