Rabu, 1 September 2010

kete kena langgar!!

salam kawan2..agak lama aku x update kn??biase la bulan2 pose ni kn..agak letih ckit..nk on9 pn malaz..huhu..emm..semalam 31hb lbih kurang pukul 2040 aku ondaway lik pasir gudang..keje malam 2..baru je sampai dataran senwang kete aku kna langgar...yg langgar nye kete toyota lame..phm2 la kn kete lma body cmne kalau x mcm kete kebal..muahahahaha..alhamdulillah aku ok...juz kete aku pintu nye kemek mek amek..huhu..pkcik 2 pn xde pape..kete die pn sihat je...puncenye ade 1 kete ni main mlintas je..pkcik ni pn elak kete 2,dilanggar nye kete aku...adoiyai...paghah...nk2 raye ni mcm2 plak yg jadi..dgn ati manusia yg brbagai ragam la..hmm...ape2 pn korang jaga diri,jaga ati,jaga mkn,jga kesihatan k..hehehe...ok lah...aku pun blur da lme x mnaip ni...byk cte dlm kehidupan seharian aku skang ni..so,biarlah aku mcm ni..aku da ready nnti aku cte..utk kite kongsi brsama....ok frends???

~bersyukur lah dengan ape yg kita lalui sebagai musafir di dunia~

2 ulasan:

  1. Sib baek kete je...aduhai, perkara mcm ni susah nk jangka...ape2 pon alhamdulillah, marul xde pa pe...

    BalasPadam
  2. 2 la kak..bersyukur sgt xde pape..alhamdulillah..thankz kak...

    BalasPadam

pEnGiKuT tErBaiK.....

jom borak...

terima kasih kerana sudi mengunjungi teratak hati ini....

kata dari hati......hati yang tidak pernah berbohong....